سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

توسط بهترین طراح سایت

سئو و بهتر دیده شدن

افزودن نامک انگلیسی برای بهبود سئو و کیفیت در ثبت مطالب

تحت نظر کارشناس ارشد رشته مهندسی نرم افزار

نماد اعتماد باعث می شود تا کاربران به سایت شما اعتماد کنند و تراکنش در سایت شما صورت بگیرد. دیجی کالا این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته است. سرعت بارگذاری یا لود صفحات

این اموزش بیش از ۲۰۰ سرفصل دارد و به علت زیاد بودن سرفصل ها از نوشن انها چشم پوشی کرده ایم. اما در اموزش تمام سرفصل ها طی ۷ ساعت به شما اموزش داده شده است.

یک سایت فروشگاهی را در نظر بگیرید که کاربران در آن امکان دسترسی آسان به محتوا و یا جستجو قوی را نداشته باشد. اینکه کاربر در سایت شما دچار سردرگمی شود باعث می‌شود که روی ذهنیت او نسبت به فروشگاه و برند شما اثر منفی بگذارد و سایت شما را به سرعت ترک کند.

امکانات و ویژگی های سایت فروشگاهی روی تصمیم گیری مشتریان تاثیر زیادی دارد و باعث می‌شود آن ها به مشتریان ثابت سایت تبدیل شوند. این ویژگی ها عبارتند از:

از موارد اصلی در موفقت چشمگیر دیجی کالا می توان به اصل بودن کالا ها ، ضمانت برگشت برای کالاهای معیوب ، قیمت گذاری رقابتی برای طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای بدست گرفتن بازار و موارد دیگر اشاره نمود اما از اصلی ترین دلایل که در طول این سال ها نقش کلیدی در موفقیت داشته است ، دارا بودن یک طراحی سایت بسیار مناسب و کاربرپسند بودن آن می باشد . این وبسایت با تمام گستردگی و انواع محصولات متنوع توانسته است که یک فضای یکپارچه و قابل فهم برای کاربر باشد .

متاسفانه تا کنون هیچ اموزش جامعی در این باره در کشور ساخته نشده است. چون این امر به ضرر شرکت ها می باشد و بدین صورت همه می توانند تنها با پرداخت ۱% از هزینه کل راه اندازی فروشگاه صاحب فروشگاه شوند.

پشتیبانی مادام العمر و دائمی تا زمانیکه دانشجو نیاز داشته باشد

ارائه ساختار و چیدمان صفحه اصلی و کلیه صفحات داخلی و شبیه سازی عملکرد سایت

رابط کاربری مناسب و فضای تعاملی بسیار خوب از ویژگی های مثبت طراحی سایت شبیه دیجی کالا می باشد . تیم ویستا این امکان را فراهم آورده که برای مشتریان خود که به دنبال رونق کسب و کارشان هستند ، اقدام به سفارش طراحی وب سایت دیجی کالا کند تا از مزایای فروش آنلاین برخوردار شوند.

طراحی وبسایت * طراحی وب سایت * سئو * سئو سایت * سئو تضمینی * فروشگاه اینترنتی

Report this wiki page